Monday, September 7, 2009

berbuka bersama cik puan pengetua [part 1]

DATE : 1st SEPTEMBER 2009 bersamaan 11 RAMADHAN 143O hijrah VENUE : NANDO'S jusco bukit raja, klang PARTICIPANTS : cik puan pengetua, yann, zara n fatea JAM menunjukkan hampir ke 5.30 ptg..sudah hampir tiba waktu untuk balik..Irwan, mmbe opis aku da siap2 sorokkan kunci motor aku, tak kasi aku balik awal..tak guna!! "dating je keje ko..!!" itu yang selalu dia cakap..aku cuma ia kan je..malas nk layan! walaupun sekarang ni bulan ramadan, aktiviti kitorang seperti bertegang urat leher dan dengki mendengki tetap berjalan seperti biasa..memang tak kasi can langsung!! bile aku wat muka seposen n ugut nak calarkan motor baru dia, baru dia kasi balik kunci motor aku..yay!! aku menang lagi! first destination, kena amik zara kat opis dia..dengan jalan jammed, sabar je la..sampai di jusco, yann da sedia menanti kt nando's..dia yg paling semangat tuh! tak banyak aktiviti yang kitorang buat before buka puasa, sekadar sembang kosong..after makan, kami round satu jusco..!! mood : sgt seronok n enjoy!!
langsung tidak menghiraukan mereka yang sedang asyik bersembang kosong..[tukang sapu di belakang adalah hencik epull]
cara ratu makan..sgt sopan santun!
tinggal tulang..kalau mak mertua tgk mesti suka..tak membazir!
muka ceria selepas berbuka..
itu sahaja yang aku dapat berikan utk entry pada kali ini..untuk fatea, yann n zara, sori bangat deh coz pic korang memang sgt kureng dlm entry kali nih! [sbb amik gune camera hp aku, so pic aku la yg banyak..sila salahkan yann atau zara sebab tak bawak camera] sekian.. ghostwriter: jiwaBARU

No comments: