Thursday, August 13, 2009

cerita pilu seorang CO-PILOT

Nama penuh : NORSAIFULLAH RAMADA BIN SYAHRUDDIN Nama tak penuh : E_PULL No. surat beranak : G 807687 Date diberanakkan : 11 MEI 198*, 10.32 A.M Tempat diberanakkan : GOMBAK, KUALA LUMPUR Umur sekarang : DUA PULUH SOMETHING Height sekarang : 179 cm Weight sekarang : 84 KG Position : PENGARAH PROJEK merangkap AJK AKTIVITI Keterangan : Aku sebagai project manager kalau melibatkan aktiviti cadangan aku expecially kalau melibatkan jejalan nie, idea aku kekadang jamban gak. Aku sedar kekadang tak kreatif(last minit jadi kreatif gak).selalu berkongsi idea ngan pengetua. Kira kekadang leh jadi assistant la… aku antara yang sentiasa perah otak n kongsi semua idea ngan yang lain.. aku slalu akan duduk sebelah Driver, biasa la … ala-ala co-pilot la (Pilot a.k.a ASH).. macam biasa, bila co-pilot, mestilah org pertama tidur bila start perjalanan. Walaupun selalu kene tegur sebab baru start program piknik@destination kitorang tak sampat 13minit dah tidur. Aku tetap tabah menghadapi semua dugaan (apa aku merepek nie?). aku diantara yang banyak kabel, termasuk Kabel TNB, tp Kabel-kabel nie boleh putus bebila masa. Jd, jgn bermain layang-layang dekat kabel ok… sentiasa buat yg terbaik dengan tiap kerja yg diberikan kepada aku walaupun aku tak suke dengan kerja yang diberikan. Satu-satunya ahli kitorang yang dah jumpe HIRO NAKAMURA dan PETER PETRELLI. YATTTAAA!!!!!!! Last words : Sentiasa berkawan dengan orang yang tiada apa-apa kepentingan daripada Orang berkepentingan, sebab kepentingan dier akan hilang bila-bila masa saja.. jadi selamat menjamu selera..(Giler ke mamat nie?)

No comments: