Monday, July 27, 2009

zaza yang HEBAT lagi BERGAYA TERSENDIRI

Nama penuh : KHAIRUZALINA BINTI MUIN
Nama tak penuh : ZAZA @ jiwaBARU
No. surat beranak : H 099843
Date diberanakkan : 20hb DISEMBER 1986 jam 8.20AM
Tempat diberanakkan : KG. BUKIT KAPAR, KLANG
Umur sekarang : menghampiri 23 TAHUN
Height sekarang : 159cm
Weight sekarang : 59kg
Position : PENGETUA merangkap AJK LALULINTAS

Keterangan : AKU adalah pengetua, jadi aku adalah besh dari segala aspek fizikal, mental dan rohani. Aku adalah sgt garang tetapi langsung tidak ditakuti oleh semua orang [sedikit bengang di situ]. Rasanya semua orang menyenangi aku. Aku tiada sifat penyabar, bertolak ansur dan semua sifat positif [kebanyakannya]. Aku lebih selesa membawa imej sifat yang negative [erk?? Dush3!]. Aku minat membaca komik berbanding suratkhabar. Aku pernah berharap yang hitam adalah salah satu warna yang ada pada pelangi, pasti kelihatan rock pelangi itu. Sgt menggemari tomyam dan milo ais. 100plus juga! Aku perlu kelihatan fit, jd aku suka bersukan. Problem ialah aku selalu bz, jadi tiada masa bersukan. Jadi tolong jangan salahkan aku. Aku akan berada di tempat yg bagi aku ketenangan setenang air di kali. Aku perlu mengumpul wang yang banyak supaya senang untuk aku shopping. Sekian, harap maklum.

Last words : Aku ini sangat kasihan sebenarnya. Jadi, tolong jgn marahi aku~


kantoi time ponteng skolah!

1 comment:

Don FiQ said...

same birthday with me..hehe.. 20 Disember 1988. =P